עוד בתחילת הדרך BIGMALL עם עליית החנות הרשמית לאוויר, לקוחותינו הבינו שנוצר סטנדרט קניות און ליין שלא היה בעבר, החל מבחירת המוצרים הכי מבוקשים בקרב הקהל הישראלי במדיה החברתית! המחירים האטרקטיבים שמובילים בחוד החנית מול המשק הישראלי, ועד לשירות לקוחות שזמין לכל פנייה ובעיה,
כי ערכי המותג שלנו מתנופפים ב - אמינות, שקיפות, ושירות הלקוח כערך עליון.
המודל הכלכלי של העגלה הדיגטלית מתבסס על מציאת שווקי המטרה הרחבים בעולם, בעזרת קשרים עם ספקים מבוססים וידועים ממדינות המובילות בתחום הקמעונות והייצור: ארה''ב,סין,צפון קוריאה יפן ומדינות נוספות במזרחק הרחוק. משלוחים עם חברות השילוח האיכותיות בתחומם. ויצירת קשר אישי עם לקוחתינו שיבטיחו חווית קנייה חיובית לכל לקוח.
אתם יכולים ליצור איתנו קשר לכל מטרה, בעיה או הצעה לשיתוף פעולה ואנחנו מבטיחים שנחזור עם מענה עד 24 שעות מרגע הפנייה במייל המייל שלנו זמין עבורכם: helpbigmallonline@gmail.com